SuperZoo

Ako mám postupovať, keď mi objednávka nedorazila?

V prípade, že má Vaša objednávka na doručenie domov omeškanie, môžete jej pohyb sledovať podľa trackovacieho čísla, ktoré sme Vám odoslali e-mailom. V prípade, že pri zásielke nie je žiadny pohyb, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku linku 02/20570200 alebo na eshop@superzoo.sk, kde Vám stav objednávky radi preveríme.


Stav objednávky na osobný odber v predajni Vám radi preveríme na našej zákazníckej linke 02/20570200, eshop@superzoo.sk alebo priamo v predajniach  https://www.superzoo.sk/predajne/.
 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Objednávka

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami