SuperZoo

Ako mám postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy bez účtenky/faktúry?

Pokiaľ nemáte faktúru k Vašej objednávke objednanej cez e-shop a doručenej domov, skontrolujte svoj e-mail, kam Vám bola faktúra zaslaná (skontrolujte prosím aj zložku spam - nevyžiadaná pošta). Pokiaľ e-mail nenájdete, kontaktujte zákaznícku linku 02/20570200 alebo e-mailom eshop@superzoo.sk pre opätovné zaslanie faktúry do e-mailu. Ak ste členom Super zoo family, faktúru nájdete aj vo svojom konte. 


Na základe údajov z faktúry vyplníte a odovzdáte kolegom v predajni vyplnené tlačivo „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“, ktoré Vám bolo zaslané do e-mailu alebo Vám predajňa rada toto tlačivo poskytne, ak nemáte možnosť si ho vytlačiť. 
Peniaze za vrátený tovar na základe odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám budú zaslané na Váš účet.


V prípade, že ste si pri nákupe v predajni zabudli zobrať papierovú účtenku a predložili ste Super zoo family kartu, môžete elektronickú účtenku nájsť vo svojom konte.
Odstúpiť od kúpnej zmluvy nemožno napríklad v prípade už otvoreného a použitého krmiva.
 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Vrátenie tovaru

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami