SuperZoo

Ako môžem reklamovať poškodený tovar objednaný cez e-shop ?

Pokiaľ ste si v predajni vyzdvihli e-shopovú objednávku a doma ste zistili, že je produkt poškodený, reklamáciu môžete podať v ktorejkoľvek predajni Super zoo. Kolegovia v predajni s vami vyriešia všetky potrebné formality.


Pokiaľ vám bola doručená poškodená objednávka domov,  a zničenie objednávky je na prvý pohľad zrejmé, je možné tovar od prepravnej spoločnosti nepreberať. 
Ak je poškodenie zistené až po rozbalení balíka od prepravnej spoločnosti, je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis emailom eshop@superzoo.sk. V emaile uveďte číslo objednávky, názov (najlepšie katalógové číslo) poškodeného výrobku a priložte fotodokumentáciu. Pre uľahčenie reklamácie vás žiadame o zaslanie fotografií (1x ako prišiel balík od prepravcu vrátane prepravnej etikety, 2x spôsob balenia, 3. fotografia poškodeného výrobku). 


V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať  telefonicky na zákazníckej linke 02/20570200.
 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Reklamácie

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami