SuperZoo

Ako môžem získať faktúru či účtenku (aj spätne)?

V prípade odoslania objednávky na adresu domov Vám príde faktúra na Váš e-mail uvedený v objednávke. V prípade, že faktúru vo svojej doručenej pošte nemáte, skontrolujte prosím zložku spam (nevyžiadaná pošta).


Ak ste registrovaná/ý vo vernostnom programe Super zoo family, faktúru tiež nájdete po prihlásení vo Vašom účte v zložke - Môj účet - Moje objednávky.
V prípade, že registrovaná/ý nie ste a faktúru v e-maily nedohľadáte, radi Vám faktúru opätovne odošleme.


V prípade priameho nákupu v našich predajniach dostanete účtenku z pokladne.  Pokiaľ ste registrovaná/ý,  číslo účtenky a prehľad nákupu nájdete vo Vašom účte v zložke – Môj účet – Moje objednávky. Pokiaľ ste si nechali originál účtenky zaslať elektronicky do Vášho konta, nájdete ju práve v tejto sekcii.  


V prípade, že registrovaná/ý nie ste, účtenku nie je možné spätne získať.
 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Objednávka

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami