SuperZoo

Ako môžem zmeniť doručovaciu adresu v objednávke?

Doručovaciu adresu je možné zmeniť zaslaním správnej adresy na náš e-mail eshop@superzoo.sk alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 02/20570200. V prípade, že objednávka ešte nebola pripravená na expedíciu Vám doručovaciu adresu zmeníme. 

V prípade, že ste si zvolili osobný odber v predajni, zmena predajne Super zoo bohužiaľ možná nie je. V tomto prípade je nutné objednávku stornovať a vytvoriť novú na inú pobočku. Storno objednávky vykonáte zaslaním informácie na náš email eshop@superzoo.sk alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 02/20570200. 

Prípadne môžete telefonicky kontaktovať priamo predajňu, na ktorú bola objednávka vytvorená a požiadate ich o storno objednávky.  Kontakt na predajne nájdete na: www.superzoo.sk/predajne/
 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Objednávka

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami