SuperZoo

Ako postupovať, pokiaľ mi neprebehla online platba? 💳

Pokiaľ vám neprebehla platba cez bránu GoPay, vyčkajte prosím na automatický e-mail, ktorý príde po cca 10 minútach od vytvorenia objednávky a nájdete v ňom odkaz na opätovné uhradenie objednávky. Skontrolujte, prosím, prípadne zložku spam (nevyžiadaná pošta).

Pokiaľ Vám e-mail neprišiel, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo e-mailom eshop@superzoo.sk. Odkaz Vám radi znova odošleme, prípadne môžeme platbu upraviť. 

Potrebujete poradiť?

Náš tím Super zoo je tu pre vás


Ďalšie otázky k téme Platba

Všetky témy podpory

Podkategória

Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom

na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Vyberme spoločne a správne

Spojte sa priamo s nami