Ako si uložím kartičku do aplikácie?
Po prihlásení do aplikácie je kartička automaticky nahraná. Po otvorení aplikácie je nad dolnou lištou oválny rámček family karta.
Ďalšie otázky k téme Mobilná aplikácia Super zoo
Pre zobrazenie family karty v aplikácií musíte byť prihlásená/ý. Ak ste prihlásená/ý a po rozkliknutí family karty sa objaví iba prázdna karta, prosím odhláste sa a opäť prihláste do aplikácie.
V aplikácii Super zoo kliknete na dolnej lište na „E-shop“ a môžete nakupovať. Po vložení tovaru do košíka si vyberiete dopravu a platbu, vyplníte všetky fakturačné a doručovacie údaje a objednávku odošlete. Pokiaľ Vám nejde objednávka cez aplikáciu vytvoriť, je možné objednávku vytvoriť aj mimo aplikácie cez webový prehliadač www.superzoo.sk .
V telefóne si nájdete aplikáciu Obchod Google Play pri Androide, alebo App Store pri iOS. Do vyhľadávania napíšete Super zoo. Aplikáciu si stiahnete a prihlásite sa pod registrovaným e-mailom a heslom alebo sa zaregistrujete (ak ešte nie ste členom vernostného programu Super zoo family).
V aplikácii kliknite v spodnom riadku na „E-shop“. Po otvorení stránky kliknite v pravom hornom rohu na „Môj účet“ (psia labka). Vyberiete „Moje zvieratká“, kde sa vám objaví funkcia „Pridať“ zvieratko.
Vyplníte požadované údaje a kliknete na tlačidlo „Uložiť zvieratko“.
Pokiaľ chcete pridať k Vášmu zvieratku aj fotografiu, kliknete po vytvorení zvieratka na ikonu obrázku, ktorá sa nachádza nad menom zvieratka a vyberiete fotku, ktorú si želáte nahrať.
Všetky témy podpory
Podkategória
Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom
na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Spojte sa priamo s nami
-
02/20570200
Po–Pia: 7:00–18:00 - Spýtajte sa alebo na WhatsApp
-
Tešíme sa na vás v predajni