SuperZoo

❓💬 Najčastejšie otázky a odpovede na nový e-shop

1. Všeobecné otázky ohľadom zmeny e-shopu:

Prečo spúšťate nový e-shop?
Nový e-shop spúšťame preto, aby sme vám ponúkli lepší nákupný zážitok, rýchlejšiu orientáciu na webe, modernejší vzhľad a nové užitočné funkcie, ktoré vám uľahčia nákup.

Bude starý e-shop ešte dostupný?
Nie, starý e-shop už nebude dostupný od momentu spustenia nového. Všetky objednávky, ktoré ste vytvorili na starom e-shope, budú samozrejme vybavené.

Je potrebné vytvoriť si nový zákaznícky účet?
Nie, váš zákaznícky účet zostáva zachovaný. Stačí sa len prihlásiť pomocou vašich súčasných prihlasovacích údajov.

Zostanú moje prihlasovacie údaje rovnaké?
Áno, vaše prihlasovacie údaje (e-mail a heslo) zostávajú rovnaké aj v novom e-shope.


2. Zákaznícke účty a osobné údaje:

Budem mať v novom e-shope prístup k histórii mojich objednávok?
Áno, vaša história objednávok zostáva dostupná aj v novom e-shope.

Prenesie sa moja uložená doručovacia adresa a platobné údaje?
Áno, vaša uložená doručovacia adresa bude automaticky prenesená. Z bezpečnostných dôvodov sa však platobné údaje (uložené platobné karty) neprenášajú. Tie si môžete jednoducho opätovne uložiť pri prvej platbe.

Musím sa v novom e-shope znovu prihlásiť?
Áno, pri prvom vstupe na nový e-shop sa budete musieť prihlásiť pomocou vašich doterajších prihlasovacích údajov.

Čo ak zabudnem heslo v nový e-shop? Bude fungovať reset hesla ako doteraz?
Áno, reset hesla funguje rovnako ako doteraz. V prípade zabudnutého hesla stačí kliknúť na odkaz „Zabudnuté heslo“ a postupovať podľa pokynov.


3. Objednávky a reklamácie:

Čo sa stane s objednávkami, ktoré som vytvoril v starom e-shope, ale ešte neboli doručené?
Vaše objednávky budú normálne vybavené a doručené v pôvodných termínoch. O ich stave budete informovaní e-mailom, rovnako ako doteraz.

Kam sa mám obrátiť s reklamáciou objednávky, ktorú som vytvoril ešte v starom e-shope?
Reklamácie riešime rovnako ako doteraz. Môžete sa na nás obrátiť e-mailom alebo telefonicky cez našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže.

Bude sa v novom e-shope meniť proces vrátenia alebo reklamácií?
Nie, proces vrátenia a reklamácií ostáva rovnaký. Aj naďalej môžete tovar jednoducho vrátiť alebo reklamovať.


4. Platby a doručovanie:

Zostanú v novom e-shope rovnaké možnosti dopravy ako doteraz?
Áno, všetky obľúbené možnosti dopravy, ktoré poznáte, zostávajú zachované. Navyše sme do nového e-shopu pridali novú doručovaciu metódu „Najrýchlejší rozvoz s Woltom“, ktorá bude dostupná v desiatkach miest po celej republike. Vďaka nej si môžete doručenie naplánovať buď v priebehu niekoľkých hodín, alebo v hodinových slotoch v rámci troch nasledujúcich dní.

Budete doručovať tovar naraz alebo po častiach?
Novinkou v našom e-shope je možnosť rozdeliť objednávku v prípade, že váš košík obsahuje tovar nachádzajúci sa v rôznych skladoch.

Aké budú možnosti platby v novom e-shope?
V novom e-shope budú dostupné všetky obľúbené platobné metódy, ako platba kartou, online bankový prevod, dobierka a ďalšie. Novinkou je možnosť online platby aj pri objednávkach s osobným vyzdvihnutím v predajni.

Budem môcť sledovať zásielky rovnako ako v starom e-shope?
Áno, sledovanie zásielok bude naďalej dostupné. Informácie o stave objednávky dostanete e-mailom a nájdete ich aj vo vašom zákazníckom účte.


5. Sortiment a dostupnosť produktov:

Budú v novom e-shope dostupné všetky produkty, ktoré boli na starom?
Áno, náš sortiment zostáva zachovaný. Navyše ho budeme pravidelne rozširovať o nové produkty.

Ako zistím dostupnosť tovaru v predajni?
Rovnako ako doteraz, pri každom produkte uvidíte aktuálnu dostupnosť online aj v predajniach priamo na stránke daného produktu.

Budem môcť naďalej využívať rezerváciu tovaru v predajni cez nový e-shop?
Áno, rezervácie v predajniach cez nový e-shop budú fungovať rovnako ako doteraz. Navyše bude možné svoje rezervácie uhradiť vopred online platbou.


6. Vernostný program a zľavy:

Zmenia sa pravidlá alebo výhody vernostného programu po spustení nového e-shopu?
Pravidlá a výhody vernostného programu sa nemenia. Vaše výhody family programu a kupóny budú platiť aj naďalej.

Budú moje aktuálne zľavové kódy fungovať aj v novom e-shope?
Áno, všetky doteraz vydané a platné zľavové kódy môžete normálne využiť aj v novom e-shope.


7. Mobilná aplikácia:

Bude nová verzia e-shopu dostupná aj v mobilnej aplikácii?
Áno, nový e-shop bude plne dostupný aj cez našu mobilnú aplikáciu.

Musím aplikáciu aktualizovať, aby fungovala s novým e-shopom?
Áno, odporúčame aktualizovať mobilnú aplikáciu na najnovšiu verziu. Ak máte zapnuté automatické aktualizácie, aplikácia sa aktualizuje sama.


Páčila sa vám stránka? Zdieľať!