Platba
Pokiaľ vám neprebehla platba cez bránu GoPay, vyčkajte prosím na automatický e-mail, ktorý príde po cca 10 minútach od vytvorenia objednávky a nájdete v ňom odkaz na opätovné uhradenie objednávky. Skontrolujte, prosím, prípadne zložku spam (nevyžiadaná pošta).
Pokiaľ Vám e-mail neprišiel, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo e-mailom eshop@superzoo.sk. Odkaz Vám radi znova odošleme, prípadne môžeme platbu upraviť.
Objednávku vytvorenú na osobný odber v predajni uhradíte pri prevzatí objednávky priamo v predajni v hotovosti alebo kartou.
Pokiaľ vám nevyhovuje zvolený spôsob platby v objednávke, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo e-mailom eshop@superzoo.sk.
Ďalšie témy podpory
Podkategória
Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom
na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Spojte sa priamo s nami
-
02/20570200
Po–Pia: 7:00–18:00 - Spýtajte sa alebo na WhatsApp
-
Tešíme sa na vás v predajni