Pozor na parazity!
5 min. čítanie
Váš košík je prázdny
Neviete si rady s výberom? Poradíme vám
Inšpirácia a rady pre šťastný život miláčikov. 🐾💛
5 min. čítanie
10 min. čítanie
5 min. čítanie
10 min. čítanie
na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru
Pokiaľ vám neprebehla platba cez bránu GoPay, vyčkajte prosím na automatický e-mail, ktorý príde po cca 10 minútach od vytvorenia objednávky a nájdete v ňom odkaz na opätovné uhradenie objednávky. Skontrolujte, prosím, prípadne zložku spam (nevyžiadaná pošta).
Pokiaľ Vám e-mail neprišiel, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo e-mailom eshop@superzoo.sk. Odkaz Vám radi znova odošleme, prípadne môžeme platbu upraviť.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné uplatniť pri objednávke vytvorenej cez e-shop s doručením domov alebo s vyzdvihnutím v predajni.
Pokiaľ bola objednávka vytvorená na doručenie domov, môžete tovar vrátiť v ktorejkoľvek našej predajni Super zoo, alebo ho zaslať na našu adresu: PLAČEK PREMIUM, s.r.o. Ulica Vicenzy 2057/22, 931 01 Šamorín, eshop@superzoo.sk. Ku vrátenému tovaru je potrebné doložiť faktúru a vyplnené odstúpenie od kúpnej zmluvy. Za vrátený tovar Vám budú zaslané peniaze na bankový účet. Vrátiť môžete celú objednávku, alebo len produkt, ktorý Vám nevyhovuje do 14 dní.
Pokiaľ bola objednávka vytvorená cez e-shop na vyzdvihnutie v predajni, alebo bola doručená prostredníctvom služby Najrýchlejší rozvoz v Bratislave, môžete tovar vymeniť či vrátiť v ktorejkoľvek našej predajni Super zoo na Slovensku.
K vráteniu či výmene tovaru je nutné doložiť účtenku od tovaru a vyplnené odstúpenie od kúpnej zmluvy. Výmena či vrátenie peňazí bude vyriešené priamo v predajni. Vymeniť či vrátiť je možné celú objednávku alebo len jej časť.
Odstúpiť od kúpnej zmluvy nemožno využiť napríklad na vrátenie už otvoreného krmiva.
Doba dodania objednávky domov na adresu je obvykle do 3 pracovných dní. Konkrétny termín dodania upresňuje prepravná spoločnosť.
Pri osobnom odbere v predajni, pokiaľ je tovar v predajni skladom, je objednávka pripravená do 60 minút od vytvorenia objednávky. Akonáhle je objednávka pripravená k odberu, príde Vám informačná sms a e-mail.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke 0220570200 alebo na e-maili e-shop@superzoo.sk.
Objednávku na doručenie domov je možné stornovať telefonicky na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo zaslaním na náš email eshop@superzoo.sk. Ak je ešte možné objednávku stornovať, obratom Vám príde informácia o jej stornovaní.
Objednávku s osobným odberom v našich predajniach Super zoo je možné stornovať priamo u kolegov vo vybranej predajni (https://www.superzoo.sk/predajne/) alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 02/20570200 alebo zaslaním e-mailu na: eshop@superzoo.sk.
Ak ste zabudli heslo, tak na www.superzoo.sk kliknite na „Môj účet“ a možnosť „Zabudli ste heslo“?, kde vyplníte Váš e-mail, ktorý ste uviedli pri registrácii. Na zadaný e-mail príde odkaz na nastavenie nového hesla. Pokiaľ ste e-mail do niekoľkých minút neobdržali, skontrolujte prosím zložku spam (nevyžiadaná pošta).
V prípade, že si chcete zmeniť existujúce heslo prihláste sa do Vášho účtu. Po prihlásení kliknite na „Môj účet“ a „Osobné údaje“. V časti „Osobné údaje“ nájdete zmenu hesla, kde vyplníte súčasné heslo a nové heslo, ktoré potom znova potvrdíte a uložíte.
V prípade, že používate aplikáciu. Zmenu hesla spravíte cez záložku „E-shop“ a následne pokračujete kliknutím na „Môj účet“ – „Osobné údaje“ a v spodnej časti nastavíte nové heslo zadaním súčasného a nového hesla.