Reklamácie
V prípade, že vám prepravca doručí iný tovar, ako ste si objednal/a, je možné zásielku od prepravcu neprevziať a ihneď kontaktovať náš zákaznícky servis, ktorý Vám podľa aktuálnych skladových možností odošle tovar znova.
V prípade, že ste tovar už prevzal/a, odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis (02/20570200, eshop@superzoo.sk), ktorý bude nápomocný pri riešení situácie.
Pokiaľ ste si v predajni vyzdvihli e-shopovú objednávku a doma ste zistili, že je produkt poškodený, reklamáciu môžete podať v ktorejkoľvek predajni Super zoo. Kolegovia v predajni s vami vyriešia všetky potrebné formality.
Pokiaľ vám bola doručená poškodená objednávka domov, a zničenie objednávky je na prvý pohľad zrejmé, je možné tovar od prepravnej spoločnosti nepreberať.
Ak je poškodenie zistené až po rozbalení balíka od prepravnej spoločnosti, je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis emailom eshop@superzoo.sk. V emaile uveďte číslo objednávky, názov (najlepšie katalógové číslo) poškodeného výrobku a priložte fotodokumentáciu. Pre uľahčenie reklamácie vás žiadame o zaslanie fotografií (1x ako prišiel balík od prepravcu vrátane prepravnej etikety, 2x spôsob balenia, 3. fotografia poškodeného výrobku).
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na zákazníckej linke 02/20570200.
Štandardná záručná doba na zakúpený tovar je 24 mesiacov. U niektorého tovaru sa môže záručná doba líšiť a je daná priamo výrobcom. Informácie sú uvedené na obale výrobku.
Ďalšie témy podpory
Podkategória
Náš virtuálny expert vám pomôže s výberom
na pár kliknutí vám pomôžeme s výberom akéhokoľvek tovaru

Spojte sa priamo s nami
-
02/20570200
Po–Pia: 7:00–18:00 - Spýtajte sa alebo na WhatsApp
-
Tešíme sa na vás v predajni